Näytä yksittäinen viesti
  #72  
Vanha 25.05.2014, 19:41
mikkihiiri mikkihiiri ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 29.01.14
Sijainti: Pori
Viestit: 8
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja khonkonen Näytä viesti
Kuinkas se kuusakoski Oy on syyllinen sinun tyhmyyteen? Nehän tekee vain lakipykälien mukaan ja ilmoittaa tuloistaan..?
Totta helvetissä kuusakoskella on velvollisuus ilmoittaa romujen myyjistä verotajalle mikäli tulee kyselyjä Tässä asiassa on vain muutama pikku juttua joista tässä on turha sen enempää alkaa selittämään, ilmaisin vain oman tietämättömyyteni ja tyhmyyteni kun en tiennyt totuutta joistakin asioista. Se etten kusekaan kuusakosken suuntaan johtuu siitä että mulle annettiin hieman harhaan johtavaa infoa kun kysyin asiasta.
Otin asian vain siksi esillä tässä ettei kenenkään muun tarvitse tehdä samaa virhettä kuin minä.
Verottajan näkemys metalliromun myymisestä on se että ihan sama miten tai mistä se on tullut niin sen myyminen on verotettavaa tuloa mikä et pysty sitä todistamaan ostetuksi vähintään samanarvoisena kuin olet myynyt eteenpäin.

Ja se on täysin väärää tietoa että olisi olemassa jokin euromäärä johon asti romun myyminen olisi verotonta, se on käynyt selväksi ihan omakohtaisesti ja saanut siitä vielä kivan paperinkin verohallinnosta josta se ilmenee. Älkää vaan uskoko mitään romukauppiasta jos se väittää toisin.

niin, ja 3000e mätkyt koostuivat 50% veroista ja sakkomaksuista yms eli, verottaja siis sai enemmän kuin minä.

Viimeksi muokannut mikkihiiri : 25.05.2014 19:44
Vastaa lainaten