Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja burton
Se pata on 305, ja syyläri hj:sta ja todella hyvä kuntoinen. Yhtää ei kestä syyläri mutaa, alkaa heti todella rajut lämpö ongelmat. Jos puolet kennosta tukossa nii ajot loppu siihen. Flektinä on ollu sähköistä ja mekaanista. Ei vaikutusta. Sisälokasuojiakin avarrettu mut kuumenee... kadulla menee, mut ei maastossa.
Itsellä suunnitelmissa teetättää joku pirun paksu työkonekenno tohon. Maksaa mitä maksaa mut jos se auttas. Hj:n kenno on mitoiltaa aika maximi tohon keulaa, riippuu vähän miten ohjaus toteutettu ja millaset sisälokasuojat ja keulapellit.
|
Mikäs noissa on kennon mitat ja lähtöjen paikat?
Mulla on CJ7 V8 amc360 koneella ja orkkis syylärillä ei kestä sekään kuraa syylärissä yhtään.
Olis kanssa tarkoitus teettä isompaa. Leveyttä ei paljoo mahdu mutta jos sais tilavuutta edes paksuuden muodossa vois jeesata.
Mulla on kanssa ollut vaikio flektiä ja sähköistä.
Tuossa voi kyllä olla orastavaa pahvaivaakin jo? tosin ei kyllä pulputa eikä hukkaa vettä...