Näytä yksittäinen viesti
Vanha 20.05.2014, 11:18
axu87 axu87 ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 03.07.11
Sijainti: sastamala
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Mihin muuten porukka käyttää noita smarttv ominaisuuksia? Itse kun viime kesänä päivitin töllön ja tuli hankittua LG 60" smarttv kaikilla 3d ominaisuuksilla niin nuo on kyllä niin turhia ominaisuuksia kuin olla vaan voi. 3D varsinkin. Pää tulee samantien kipeeksi kun katsoo jotain 3D ohjelmaa. Ja se smarttv.. voi helvetti mitä paskaa sekin on. Jos tykkää siitä kun kaikki kestää ikuisuuden ja lagittaa kokoajan. En varmasti osta yhtään töllöä sen perusteella että siinä on smarttv tai 3D. Pysyn edelleen siinä että mulla on oma mediapc kiinni töllössä. Kaikki on huomattavasti nopeampaa.
Siinä lg:ssä kaiketi aika kököt Smart tv ominaisuudet, mutta aika komeeta on kattella youtubesta pojan kanssa telkkarin kautta kaikki ralli ja offi videot, se on telkkarin prossusta ja kaikista muista teknisistä ominaisuuksista kiinni, sitten esim netflix, aika kämänen kattoa niitä sen kämäsiä elokuvia tietokoneen pikkunäytöltä huonossa asennossa, katsomosta ja areenasta voit katsoa ohjelmia mitkä jäänyt katsomatta itse teeveestä, näppärä systeemi kun itse esimerkiksien kerkiä katsoa teeveetä ennenkun ehtoolla 10jäljestä... Samsung on ainoa millä on langaton näppis teevee käyttöön, helvetin hieno kun pystyy selaan nettiä nopeesti, toi kaukosäädin kirjottaminen on ihan syvältä, mutta kaikissa Smart tv:issä ei ole noita edellä mainittuja toimintoja, ostaessa täytyy selvittää mitkä löytyy ja koittaa kaupassa..
Vastaa lainaten