Näytä yksittäinen viesti
Vanha 19.05.2014, 22:57
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Joo-ooo

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lavanelikko Näytä viesti
MH:ssa on se hyvä puoli, että paketti on perillä viimestää 36h lähettämisestä (normi pakettina, pika asia erkseen)... Ainakin yritystoiminnassa tämä on hyvä ominaisuus. Samoin arvostan MH:n paketin netti seurattavuutta ja TXT:viestiä saapuneesta paketista vaikkakin tähän on muutaman kerran lauantaiaamuna herännyt... Eipä taida olla postilla vastaavaa palvelua, jos pitää paketit saada kulkemaan ripeästi ja pitää vastaanottaja tietoisena missä oma tilaus kulkee...
Siis ainakin muutama vuosi sitten oli joku toimitustakuu? mutta se KUSI minun kannalta siihen, että silloin , juhannusviikolla, minun veneen ohjauskapeli seikkaili rannikolla.....
Siis jokainen pysäkki lisää toimitusaikaa (6-12h tms? löytyy varman rekkula)
Siis lähettäjältä käydään sopparin mukaan MH hakemassa paketti, niin siitä tulee tuo 12 tuntia, ja kun tuo pohjoiseenpäin tuleva ei ollut ottanut pakettia mukaan, niin ..... jokatapauksessa tuo minun rekkula törmäsi siihen, että että tuo vaijeri teki muutaman päivän turneen...
Ja silloin laskin, että kun matkahuolto korostaa "tehokasta"tms jakelua, niin jokainenen lähetys on lupauksen mukaan perillä, kun kierrätetään jokaisen, 12h sisällä olevan pisteen kautta.....
Vastaa lainaten