kaikissa varmasti jossain vaiheessa jonkilaista vikaa, tai sitten "ominaisuutta".
ja maanantai kappaleita tulee myös välillä esille, merkki ku merkki.
doosanin voisi ainaski kuvitella olevan vaihdettaessa halvempi ku volvo. mutta esim 145 tehdas uusi hitachi on hitaampi ku 180 -06 volvon, kyse pyöräalustaisesta. ja kyseisessä volvossa yli 13th... mitä nyt pääsin viime syksynä vertaamaan. ajossakaan ei ollut juuri eroa, esim ylämäki ajoon.
ja tämähän on makuasia, itse en kovin mielellään mene millään hyndailla tai doosanilla töihin, jotenkin jo ne sisätilat tekee olon epämukavaksi. riippuu tietty ehkä myös varustelustakin sitten taas... mutta mites sitten taas jcb, siitä kokemusta vain telakoneena, ei siinäkään sisätilat oikeen iske itselläni. pillarrissa oli mukavat oltavat sisällä ja tehdä töitä.
jokaiseenhan pystyy kyllä huollot tekemään, toisissa vain jotkin huoltokohteet tehty vähän keljusti ja sitten taas toiseen koneeseen verraten toisinpäin.
__________________
t5 portteri -07
mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät
|