Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dacia Duster
Saako Suomeen rekisteröidyllä autolla, jonka omistaja Suomessa kirjoilla, vetää perävaunua, joka on Viron rekisterissä?
|
Luulis saavan. Satamasta ku noutaa irtoperän,ni nehän on millo minkäkin maan kilvissä ja nuppi suomen kilvissä.
Tiiä sit onks henkilö tai pakettiautoilla eri sääntöjä?
__________________
Montenegro offroad club #88
Montenegro racing 16/HighLand Racing
www.montenegrooffroad.com
6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX