Tänään höpöteltiin puhelimessa yhden porttohojistin (vittu mikä sana, keksin ihan itte) kanssa. Siinä tuli tiukka vaatimus laittaa kuvia enemmän. Laitetaan ny kolme. Samalla muutama sana siitä, miten mä meinaan noi jarrut toteuttaa.
Patrolin satulat
LJ:n levyt
Satulat tulee tollasilla käikäleillä kiinni. Noita mulla on nyt vain toi yksi sovitusta varten. Mä leikkautan niitä itselleni viisi kappaletta, sain jo yhden tilauksen ilmeisesti myös viidestä kappaleesta(?). Siinä samalla niitä tulisi muillekin. Ilmoitelkaa pikaisesti, ensi viikolla käyn ne tilaamassa. Laitan joka tapauksessa mittakuvan näytille, kun saan sellaisen tehtyä. Ei sitten kaikkien tarvitse itse niitä pähkäillä. Huom! Toikaan ei ole mun itseni mitoittama.
Tolla yhdistelmällä pitää vaihtaa ne pultit pidemmäksi, millä "olka-akseli" tulee portaaliboksiin kiinni. Vetotangon adapterin tilasin Lipposelta. Pyörän pulteiksi tulee T4 Transporterin pinnapultit. Isot pojat kerto, että ne on just sopivan mittaset, ja ne on 14mm paksut. On sitten edes vähän kestävämmät, 12mm pultit kun kuulemma katkeaa ennenkuin ne on edes koloissaan. Kardaaninlaippojen adapterit on myös Lipposelta.