Näytä yksittäinen viesti
Vanha 14.05.2014, 23:19
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Minulla tuo 37-38 c ikävin lämpö...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TsKo Näytä viesti
Vittu 37 näytti kuumemittari ku tulin just töistä ja huomenna pitäis lähtee Joensuuhun prkl.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 33SD Näytä viesti
Eikös 37 ole normaalilämpö? No minulla ei ainakaan ole! Lähellä 36 normaalilämmöt ja heti kun nousee yli 36.5 ni huomaa ettei kaikki ole kohillaan. Voimat pois eikä jaksais mitään tehä.
Siis Minulla tuo 37 asteen "kuume" vie kaiken tarmon/työtehon, ja kun "kuume" nousee yli 38 C asteen, niin alkaa helpottamaan, voi "hyväksyttävästi" levätä ja taannoin reilu 41 C tuntui "leijumiselta"
Noita 37-38 C asteen saikkuleita tuli taannoin runsaasti, Kun Oulun Diakonissalaitos (firman työterveys laitos) "Hoiti" Oireita... siis Monta vuotta kausittain putket nenäonteloon, kotona suolavedellä piti huuhdella nenäontelot 2x vrk (aika ikävää, jos tuo tippaliemi on 5 astella liian kylmaa, "tipahtaa kontalleen" ja jos 5 astetta liian kuumaa, niin "polla leviää" ja kontrolli vähän väliä ......

Sitten ajauduin julkisen terveydenhuollon piiriin, ja ensimmäisestä terkkulan ajanvarauksesta n. kk kuluttua otettiin OYKS/OUS:ssä röngenkuvia nenäonteloista, ja pikaisesti pääsin leikkaussaliin: Nenäontelon kysta? poistettiin, ja pikkasen parannettiin nenäonteloiden virtausta....

-> siis Oulun Diakonissalaitos/Siis Firman työterveys... hoiti tuota kystaa,eikä minua sillä noista kontrolleista ja kotihoitotuotteista tuli RAHAA Ja minä kärsin vajaa 10 Vuotta!

Kaunis kiitos Rajakylän (Oulu) Lääkärille, (n.50v nainen, pitkään rajakylässä), helpotti minun oloa Paljon...

Nyt reipas 10v tuon k.o työterveys tms. jälkeen: Julkisen terveyshuollon määräämiä antihistamiinejä tarpeeseen, ja varmaan 3 antibiottikuuria....

Ja normi lämmöt huitelee siinä 35 yläpuolella...

-> Siis nykyään tuo työterveys on bisnestä, Ja Jos Potilas Paranee Niin... Siitä ei tule rahaa