GR patrollin moottori alkaa ainakin alakerran puolella vaatimaan huolto toimenpiteitä
Hommahan alkoi siitä kun ajoin sillä kuorma päällä n. 250 kilometriä ja meni 5litraa öljyä..
Puristukset kun mittaili niin 14bar kaikissa ja pitäis olla 25-31bar eli ohi puhallusta havaittavissa.
Kai se täytyis nostella moottori pois, tarkastaa vauriot ja miettiä jatko toimenpiteitä.
Kori on kuitenkin niin hyvässä kunnossa että kai se pitää kuntoon laittaa, kun kokonaisena/osina ei oikein kyselyjäkään ole tullut.
Kunhan hyt ehtii perehtymään mutta alustavasti saa ilmoittautua jos löytyy halvalla moottori/alakerta
tosin mulla kyllä jo mielessä kun itsellä on HJ:n 5-vaihteinen laatikko ja tiedossa konekin niin jos laittais HJ:n tekniikan...
Turbonhan toikin vaatis.
no jos nyt yrittäis laitella ton Suburbanin eka ajoon niin voi rauhassa miettiä tätä..
ja pitihän se renkaita sovitella silloin kun mittaili puristuksia