Viestiketju
: Ostetaan
Inventeri Mig-hitsauskone! Tai iso synerginen.
Näytä yksittäinen viesti
#
1
11.05.2014, 14:06
_JamPPa
Konkari
Rekisteröitynyt: 20.12.09
Sijainti: Laitila
Viestit: 543
Nostoa
Ostetaan
Olisikohan jollain nyt siunaantunut laitteita ylimääräiseksi
Ostetaan
_JamPPa
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: _JamPPa
Etsi kaikki _JamPPa:n viestit