Viestiketju: Tunkeista
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 07.05.2014, 11:22
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bazeeba Näytä viesti
http://www.motonet.fi/fi/tuote/80751...i-3T-pikanosto

Mulla on tommonen ollu baut 4 vuotta ja ainakin on pelittäny ihan hyvin. Saa ainakin pajerosta keulan kerralla ilmaan, toki tuo on kokolailla vakiokorkuinen. Taitaa olla saman merkkinen kun tuossa hanesin linkissä.
Mulla on kans tommonen 3 tonninen Torin mutta ilman pikanostoa. Nostokorkeus tais olla 510mm? Ostin Kärkkäiseltä, kun olivat tarjouksessa viime kesänä, tais maksaa niinki paljo ku 69e. Ton tunkin hankinta johti siihen, että kaveri osti samanlaisen ja vei Bilteman paljon kalliimman matalaprofiilitunkin pois. Plussaa tossa torinissa on isot pyörät niin ei rupea tunkki "keulimaan" huonommallakaan lattialla. Vielä en oo rikki saanu, mutta kai se joskus 10 vuoden päästä kostautuu, että on saanut 40kg rautaa tolla hintaa. Torinin tunkeista pitää kuitenkin haukkua ne alle 20e hallitunkit, mitkä meinaa tosi helposti mennä keulansa kautta ympäri ja sitten toi mun 20t pullotunkki mikä on ruvennut vuotamaan siitä pumpun sylinteristä.

Lisätää nyt yks miinus tohon torinin 3 tonnisee, nimittäin jos vääntämällä vääntää sen venttiilin kiinni, niin aukaistessa lähtee se venttiili sen verran hätäseen auki, että taakka tippuu pikavauhtia tonttiin. Totakaan ongelmaa ei tule, kun tajuaa, ettei tarvii voimalla vääntää sitä kahvaa kiinni.

Viimeksi muokannut Luoppis : 07.05.2014 11:25
Vastaa lainaten