Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tiipe
Mitä maksulla saa muutako roadbooking ja paidan? ja mistä järjestäjä vastaa reisussa eli muutako kerää maksun 
|
Juurikin tuon mitä kirjoitit ja vähän vielä päälle. Kuten edellä olen maininnut moneen kertaan, jokainen pitää huolen itestään, vastaa teoistaan, hoitaa viisuminsa, polttoaineensa ja muut kulunsa. Tuolla rahasummalla saa erittäin hyvän kotimaan kielellä kirjoitetun oppaan (Road Book) tuohon reissuun ohjeelisine reittiohjeineen ja majoituspaikkoineen, minkä olen oikeasti itse ajanut läpi ja tarkistanut faktat. Karttamateriaalin alueelta digitaalisessa muodossa, tapahtuma paidan ja lippiksen. Sen lisäksi luonnollisesti jeesaan paikan päällä mitä ihmeellisimmissä asioissa, mutta niitä nyt on tässä vaikea eritellä. Mikään Alanyan all-inclusive reissu tämä ei ole.
Ja mikä parasta kaikessa, saat unohtumattoman seikkailun mitä voi sitten kiikkustuolissa muistella!
Ja ei, en peittele sitä, että tämän reissun tuotolla on tarkoitus rahoittaa omaa pidempää seikkailua vuonna 2016, mutta se on sitten toinen juttu.