Näytä yksittäinen viesti
Vanha 05.05.2014, 20:22
Temutin Temutin ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 02.12.11
Sijainti: Lahti
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Captain- Näytä viesti
Nostellaan tätäkin välillä, osia haalittu : palstan kautta sai todellahyväkuntoiset hdj80 taka-alavarret 700mm silmävälillä, kaverilta tulee noiden kaveriksi Gr-patrollin taka-alavarret, näistä tarkoitus rakentaa taakse nelilinkkiin varret, varastoa penkoessa löyty myös hdj:n takajouset... Jos näillä sais taakse suunniteltua jotain..

Eteen tulee varmaankin nuo valmiina olevat 4runnerin taka-varret..

Tarkotus hommata suunnillee kaikki palikat valmiiksi ennen kuin alkaa laitella noita alle..

Jostai pitäs hommata toho np203:n takakardaanin lähtöön lakipapereissa mihin sais jonkunnäköisen levyn kiinni kardaanikäkkäriä varten... Ideoita kellään?
Mulla on kanssa tulossa hojoon samat varret hodarin ja patrollin. Niiden "ongelma" on vissiin se, että ovat melkein saman pituset kun jossain oli, että ylävarret nelilinkissä 75prossaa alavarren pituudesta.. tai mä en pidä sitä ongelmana mä meen niillä mitä osia on tai en tiedä miten sulla tulossa varret? suoraan vai tällei / \/ \ ? mä laitan jälkimäisellä niin ei tarvi panharttii.. laittele kuvia kun rakennat kiinnostaa kovasti..
Vastaa lainaten