äkkiseltään tuntuis järkevältä jos istuisit itse siinä auton keskellä ja motti olis edessä tai takana.
samallahan siitä kannattaa tehdä sellanen että voit trial kisoihin sillä mennä, tuskin se niin paljoo kalliimmaks tulee ?? vai tuleeko , ei tietoo ?