Näytä yksittäinen viesti
  #12  
Vanha 02.05.2014, 15:22
MikkoVuorsola:n Avatar
MikkoVuorsola MikkoVuorsola ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 18.09.05
Sijainti: PORI, Finland.
Viestit: 678
Perusasetus

Ihan järkeenkäypiää juttuja. Ei ole tarkoitus että laaditaan mitään sääntöhelvettiä vaan yhteiset yksinkertaiset säännöt jotka pätee aina ja kaikkialla. Kilpailijoiden on sieltä helppo tarkistaa mitä vaaditaan ja auto on aina samassa luokassa tietyllä rengaskoolla. Samoin kilpalun järjestäjä voi copy pastettaa säännöt mukaan kilpailu ilmoitukseen.

Puudeliluokka jossa voi ajella katuautolla ja törmäily on ehdottomasti kielletty, toisi varmaan monia mukaan kokeilemaan.

Yhteislähtö on hauskaa, ja jos tämä ei ole mahdollista olisi jonkinlainen aika-ajo hyvä suorittaa katsastuksen yhteydessä, vaikka samaan tapaan kuin Heinolassa päin on tapana, 100m pätkä jossa muutama töyssy ja kurvi ja lopuksi täys jarrutus. Tällä aikaajolla ratkaistaisiin lähtöjärjestys ja tietenkin voi taktikoida jos haluaa. Ajaa hiljaa ja lähtee viimeisenä. Lopuksi kuitenkin ajetut kierrokset ratkaisee.

Crossi ja enskamiehet jutteli että he olisivat kiinnostuneet tulemaan myös samoihin karkeloihin. Menisi täysin samoilla järjestelyilla ja toisi lisää porukkaa kisoihin. Mielestäni ilman muuta kannatta pitää mopoluokka, osallistuahan voi vaikka PV:llä.
Ajoaikaa vaikka puoli tuntia autoerien välissä. Järjestävälle seuralla tuloja ja kovimma autosaföörit ehtii vaihtamaan renkaat toisen luokan lähtöön.

Uokilta kaipailisin hiukan kommenttia, hän taitaa kuitenkin olla lajin pioneereja Suomessa??

Viimeksi muokannut MikkoVuorsola : 02.05.2014 16:05
Vastaa lainaten