jos ei oteta huomioon että disco2 lootan perässä on normaalin hännän tilalla sovite jakolaatikolle niin laatikon korjaussarja näkyy sopiva ainakin muutamiin bemareihin, volvoihin, alfoihin, lancioihin jaguaareihin ja pösöön, mutta mistä minä mitään tiedän
disco 1:stä niitä "laatikoita" taisi porsia 100 tkm välein, tosin vika oli enemmänkin siinä koneen ja laatikon välissä vetolevyssä eikä itse laatikossa, vetolevystä irtosi keskiöt mutta ilmeisesti sekin vika on toivottavasti jäänyt sinne disco1 aikakaudelle ja niihinkin saa hd vetolevyä nykyään, td5 vetolevy taasen on ihan erimallinen.
tf727 on lootana aivan surkea, sitä ei ole aikanaan edes viitsitty laittaa muuta vääntäviin isolohkomopareihin, siis mm. chrgerit, yorkkerit, truckit ja motorhomet on liikkuneet sillä lootalla jo 60 luvulta ja edelleen niistä tehdään lootia (jopa kiihdytyskäyttöönkin).
lt230 jakikset tuntuu hajoavan aika hyvin tossa jonku 300-500 tkm kohdilla kun niillä ajetaan vanhoilla, lähes pois palaneilla öljyillä, desi-kaksi semmosta mustaa haisevaa mössöä mitä niistä avatessa tule ulos ei auta laakereissa läheskään yhtä hyvin kun pari litraa gl-4:sta ja usein on jostain laakerista mennyt siitä johtuen pinta sekä diffistä kulunut 4 messinkiprikkaa, hammaspyörät onneksi kestää vähän vähemmälläkin mössöllä ilman vaurioitumista ja laakeriremontilla lootasta tulee taas toiset saman verran kestävä.
|