Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 28.04.2014, 17:06
Micco:n Avatar
Micco Micco ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.05
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.766
Perusasetus

Pultin saa auki kun laittaa pitkän väätövarren yms. hylsyyn ja varsi runkoaisaa vasten ja sit pyöräyttää konetta varovasti startin kanssa, varmistukseksi on hyvä ottaa sammuttajan johto irti pumpusta. Tai sit voi starttaamisen sijasta työntää autoa 5-vaihde pesässä.
Ulosvetäjäksi käy paksusta latikasta tehty, eli latikkaan reilu 8mm reiät (2kpl) joista se ruuvataan hihnapyörän 8mm kierteisiin kiinni, sit kampiakselin kohdalle vaikka 12mm kierre tai hitsaa mutterin. Sitten vaan kierretään sitä keskipulttia kampiakselin pulttia vasten joka on ensin kierretty jonkun matkaa auki. Suoraan kampiakselia vasten ei kannata kiertää ulosvetäjän pulttia ettei mene kampurasta kierteet.

E: Idea vähän sama kuin tässä http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...yokalut-20352/

Sit jos tarkoitat kampuran päässä olevaa jakoremmin rullaa, niin oisko siinä 8mm kierteet joihin pitkät pultit kiertämällä saa sen irti, sitä en tosiaan varmaksi muista onko siinä ne kierteet vai sekoitanko nyt pajeroon jossa ainakin on.

Sit huolellisesti kiinni ja tarpeeksi piukkaan se kampiakselin hihnapyörän pultti kasatessa, ite on tullut yleensä laitettua pieni tippa lukitettakin varmuuden vuoksi.

Viimeksi muokannut Micco : 28.04.2014 17:23
Vastaa lainaten