Mulla on kakslohkoinen pumppu, kaksinopeuksisia kaupitellaan halkomakoneseen.
Hydevinssi vaikuttaa jo yksinään ihan toteuttamiskelpoiselta, toisaalta en ole kuullut että ptota sais helpolla hajalle joten sekin ajatus kulkee vielä mukana. Aloitan sovittelemalla pumppua ja sit hakuseen vinssille sopiva moottori, olisiko 1m/s riittävä max vinssausnopeus?