Juu jakopää täytyy ottaa auki et saa pumpun rattaan pois.
Pyörittelee koneen yläkuolokohtaan ja tekee kunnon merkit ennenku irrottaa mitään sielt jakopäästä.
Muistaakseni merkit osuu kaikissa rattaissa tyyliin kerran sadassa vuodessa kohilleen samaan aikaan

.
Vissiin ite tein niin et kattosin et kaikki päärattaat on kohillaan ja otin välirattaat irti ja kasatessa pistin niitten merkit oikeisiin paikkoihin.
Tai jotenki tolleen

, en muista enää ihan tarkkaan ku siit niin pirusti aikaa.
Kampiakselin siivapyörän pultti voip sit olla ihan mukavasti kines
Joku kenel on tuorees muistis toi homma ni voi korjailla mun höpö juttuja.
Yhden normi työpäivän verran saa ainaki varata aikaa hommaan, ja vaan jos kaik lähtee nätisti auki eikä mee turhaan ihmettelyyn aikaa.