Näytä yksittäinen viesti
Vanha 22.04.2014, 17:21
Messätissari:n Avatar
Messätissari Messätissari ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 26.02.13
Sijainti: Joensuu, Severnaja Karelija
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Messätissari Näytä viesti
Tilasin tavaran kauppiaalta, joka lupaili kalliimpaa rahtihintaa, mutta kun sain itkettyä hältä 10 % alennuksen itse kamppeesta, niin sehän melkein jo kuittaa koko rahdin.

Samana päivänä tuli ilmoitus, että tavara on pakattu ja lähtenyt maailmalle. Ripeätä toimintaa. Tuli myös tracking-koodi, jolla voi seurata, että missä varastossa paketti kulloinkin pölyttyy. Maalasin hupailumielessä koodin seurantaan. Sain yllätyksekseni tietää, että lähetys on jo onnellisesti saapunut perille tammikuussa 2013. Brasiliaan.

Että saa nähdä miten tässä sitten lopulta käy.
Tämäpä odottelee jo tullissa. Ihmeen nopeasti (7vrk) tuli Amerikasta Suomeen, vaikka vähän epäilin vilunkia tuon kummallisen tracking-tiedon takia. Nimittäin vannotin kauppiasta, että laittaa mun paketin tulemaan heti kun mahdollista, eikä jää hautomaan sitä. Kaippari lupasi pyhästi näin toimia. Arvelin, että on sitten kumminkin luistanut ja laittanut mulle tekaistun lähetystynnuksen ihan sillä, etten enää soittelisi.

No, Itellan tietojen mukaan paketti on tosiaan lähtenyt matkaan samana päivänä kun tilauksen tein. Kannatti ilmeisesti soittaa sinne putkaan mielummin kuin tilata verkkokaavakkeella. Ja lähetys tuli USPS:n, elikkä peruspostin kautta, eikä UPS:in, niin kuin edellä erheellisesti väitin.
Vastaa lainaten