Viestiketju
:
BJ-40 Projekti "Räkytäky"
Näytä yksittäinen viesti
#
7
22.04.2014, 07:14
mikjus
Moderator
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.971
Juu mullakin on ylemmät jouset näköjään jo 250 ja täytyy kattoo mitkä on alemmat. Pikkasen sais olla jäykemmät. Pitää tilata läjä jousia jossain vaiheessa.
mikjus
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: mikjus
Etsi kaikki mikjus:n viestit