Tänään oli pakko jo touhuta jotain, mittasin astekulmia ja Casterit meni laakista kohdalleen, 6 astetta näytti molemmilta puolilta. Camberia piti hienosäätä pari-kolme astetta molemmilta puolilta. Olisihan nekin saanut säätömulikoilla kohdalleen, mutta paremmin toimii kiinteillä kartiomulikoilla.
Kun kulmat oli oletettavasti kohdillaan niin puikko palamaan:
Sitten vahvikelevyä kylkeen:
Ja toiselle puolelle vahviketta myös:
Lopuksi boxasin toisenkin tukivarren siitä mistä tehdas on sen unohtanut tehdä:
Yksi vetari on ottanut hiukan kipeää, taitaa tulla mallia hitsatut kupit vaikka tossa aikaisemmin hitsaamista vastaan purnasinkin

Kestäiskö tommoset lenkit jos ne täyttöhitsaa ja koneistaa, vai tuleeko hitsikupeilla vahvempi?
Napalukoista näyttää tulevan pulma, yksi pitäisi pikaisesti jostain löytää muuten jää auto takavetoiseksi.. Kiinteät drive flanget tähän tulee, mutta ehtiikö sellaiset enää mistään ennen sunnuntain kisaa. Jos jollain sellaisia on, niin lainaksi saa antaa