Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mustis
Makia kampe.  Tätä tulen seuraamaan.
On se mukava nähdä erilaista rakentamista ku tojota akselit/ranke tukivarret.
TTBhän on ideana ihan hyvä kun vaan tekee valmiiksi, niinkuin tässä rojektissa on tehty.
Aion lähitulevaisuudessa syyllistyä tekijänoikeus rikkomukseen ja kopioida muutamia juttuja autostasi. 
Niille lukijoille jotka ei vielä oo vahvistanu TTB tukivarsia: TEHKÄÄ SE
kuskinpuolen tukivarsi kun pääsee taipumaan tarpeeks niin jousituksen pohjatessa ottaa vänkärin sisempi ristikko kiinni moottorin kannakepalkkiin (vaimikäsenyoli)
Nimim: mistäkö tiiän!
Viittikkö ottaa vähän mittoja d44sen nivelistä, tarttis omaan exploreriin kehitellä jotain vahvempaa ku ristikot alkaa varastosta loppumaan 
|
Mukava tavata uusia fordisteja, näyttää meitä hulluja riittävän

Ihan vapaasti saa imeä vaikutteita, mutta en ota vastuuta jos meneekin huonompaan suuntaa näillä muutoksilla
Mulla on sellainen käsitys että nivelet olis samat Bronco/F150 D44 ja Explorer/Bronco2 D35 vetareissa. Spicer 1310 sarjalaiset tässä oli tai 5-760x nimellä tunnetaan myös.
Aika näyttää miten noi isommat ristit tässä toimii, hiukan nakottaisi koettaa yhdyttää porsche 930 cv-jointit noihin kepukoihin ristien tilalle. Mutta ei mennä vielä asioiden edelle, jotain kiireellisempiäkin asioita on tässä ja muissakin autoissa tehtävänä