Jos nyt vielä itse yritän torpata suunnitelmaani niin kampuran päässä on aika niukasti tilaa pumpulle. Lisäks mun pumppu on tarkoitettu juuri siihen ja hihnapyörän viritys vaatisi varmaan 2tulkilaakeria.
Jakopään hihnoja ja rattaita oon kattellu tuo mielessäni ja olisin voinut kokeilumielessä räjäyttää pumpun välittämällä sen nopeammaksi. Valmistajan arvothan on ihan ohjeellisia eikä koske erityiskäyttöä
Mielestäni hyden käyttö ei olis mitenkään hankalaa lisävipujen vuoksi tai jos venttiilin kääntö eteen-taakse on liian hankalaa niin sitten vaikka ohjaus kaasupolkimelle ja suunnanvainto erikseen.
Kaasupolkimelle rajoitin joka rajoittaa kierrokset pumpun räjähdyspisteeseen, liikkeellelähtö vois olla pehmeä jos kaasu avais venttiiliä ja nostais kierroksia.
Käsikaasun tapainen kaasun rajoitin jonka saa pois normiajoon.
Pikkumoottorin sais vinssille muutamalla kympillä ja jotenkin vielä kuvittelen että hydraulinen ryömistä olisi pehmeämpää ja tarkempaa sopivalla ohjauksella, moottori kun rykii ja hyökkii helposti pikkukierroksilla vedättäessä.
Eihän tää idean vesitys vielä onnistunutkaan, joutuu vielää tutkiin tarkemmin sen ulosoton kestävyyttä