Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 17.04.2014, 10:30
revu:n Avatar
revu revu ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.06.07
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 1.278
Perusasetus

Asiaa sen enempi miettimättä suosittelisin välittämään jakovaihteiston niin on hyvä kikkailla kallioilla ja pysyy asiat yksinkertaisina ja toimivina. En usko että tuon lisä hydrauliikan hinta/toiminta varmuus/käytettävyys/hyötysuhde on kuitenkaan niin kilpailu kykyinen tuon välitetyn jakovaihteiston kanssa? Toki jos hydrauliikkaan osat saa jostain ilmeiseksi niin sama kai se on kokeilla mitä vain. tiedän tapauksen missä on edessä ja takana toyotan mekaaniset vinssit ja takavinssin takapuolella on sit hydraulimoottori(muistaakseni 50cc huom. todella hatara muistikuva) ja tuntuu toimivan ihan kiitettävästi ja hydrauli pumpuista sen verran että jos sitä hydrauliikkaa on tarkoitus oikeasti kuormittaa niin veto pumpulle kampiakselin päästä sellaisella kytkimellä minkä saa napattua pois päältä kun sille alkaa tuntumaan. Hihna vetoiset pumput kun tuntuu luistavan kun hydrauliikka kuormittuu ja ennen kaikkea sitten kun olet konepeltiä myöten suossa ja auto oikeasti jumissa.
Vastaa lainaten