Nii se pikkupuoli tuplaa sen välityksen...
Moottorivenalla missä keskiasento on auki suunnilleen joka suuntaan tai ainakin puolelta toiselle toimii tuossa ja tuon kokoisia mosia saa pyörittää jotain n.1500 rpm eli kyllä se riittäisi.
Ja jos se vinssin välitys on jotain 40 pintaan niin tuolla 160 cc mosalla vetovoima on täydellä kelalla jotain 8000-10000 kiloa että ehkä pienempikin riittäisi...
Tosiaan kestävyys voi olla niin ja näin. Ite joskus suunnittelin tommosta linkokäyttöön eli että saisi kaiken voiman lingolle ja sitten portaaton nopeuden säätö vaikka välille 0-20 km/h mutta taitaa jäädä haaveeksi tanssilavan takana tuokin kun nää talvet on mitä on. Vaan tuossa se ei olisi joutunu niin koville kun on jäätä ja tasaista semmosta alustana.
Ja tietty jossain muussakin työkäytössä tommonen puoltaisi paikkaansa.Jotain kaapelia tms. voisi pitää kireellä ymsyms.
Noissa ikiajattomissa Gradall :leissa oli ajo ylävaunusta toteutettu juurikin pto:n kautta. Eli pikku pykälä silmään , kaivujarru päälle mikä pamautti myös kytkimen pohjaan ja ylävaunuun hop ja sitä olikin kätevää siirrellä sieltä. Eli joku patrolli tms.missä on pto kytkinakselilla olisi ehkä parempi kohde hyde ryöminnälle...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi
Viimeksi muokannut Bj Andy : 16.04.2014 18:46
|