Osaa ulkomailta!
Olen tilaillut Jeeppin palikka Usasta ja usein on tullut tullipostiin tai postiin ja hyvin on Itella ainakin mun paketit perille hoitanut.
Yhteen aikaan tuntu että sen mikä osa maksoi niin saman vähintään piti rahtia + tullia maksaa jotta tavarana suomeen sai.
Normi aika toimitukselle on ollunna n. 4 viikoa ja usei alle sen.
Nopein mitä on tullut Usasta niin Jeep Cherokeen 2" korotussarja alle viikon 4WD.com firmasta.??? En olu uskoa korvia kun maanantaina tilasin ja perjantaina soittivat Itellan tullipostista että olis Jeeppiin osia?? On tavara osunnut aika hyvin aina seuraavaan kuljetukseen.
Tosin tästä kuukauden päästä tuli taas soitto että olis samanlainen lähetys taas?
Olivat onnistuneet lähettämään kahteen kertaan saman ja tietysti velottaneet Visaani kanssa.
Sähköpostilla asiaa tiedustelessani väittivät että olin painanut kahdesti tilausnappia, vaan eivät siihen vastannet kun ihmettelin että ei minulla ole kuin yksi tilausnumero?
Lupailivat maksaa rahat takaisin kun osat palautuisivet heille, vaan rahan palautuminen tuntui olevan kovin hankalaa vielä kuukaudenkin päästä lupailuista huolimatta joten annoin luottokunnan hoitaa lopulta asian ja rahat palautuivat viikossa. Olen tilannut edelleen tavaraa samasta firmasta.
Nykyjään hoidan maksut Paypalin kautta ja hyvin on toiminut.
Pitäskin katella Epayn kautta Dana 44 ring and pinion set 4.88 ja Ylä ja alapallonivelet JEgoNEERiin. ainoa ikävä asia tuntuu olevan kun ei tuunu löytyvän edullisesti kaikkia osia samasta paikasta vaan tarvii ostella ympäri Usa.ta osia ja näi rahti kuluja kertyy.
t. Ismo Ämmä
|