Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikki
Jaksaa ja kerkii...
Marsussa 5kpl katolla ja 2kpl "raudassa" keulalla. Kaikki saa palamaan tarvittaessa, mutta on rakennettu ettei ihan heti ekasta katkasijasta kaikki mee päälle.
LISÄKSI lampuissa parkit ja ne kun kytkee päälle niin on kuin laittaisi mettä ampiaispesän eteen, pysäytys on VARMA!
Sakkoja ei tullut, mutta joka kerta on etsitty katkaisijoita ym. nappuloita, jolla valot saisivat palamaan...  
Katsastettu maaliskuussa ko. patterilla, jolloin suojat valojen päällä. HUOMAUTUS OTTEESSA, lisävalojen sijainti. Kysyin, jotta keulassahan nuo valot on, joten mites miekan nielleet leijonat tän ymmärtää??? Totes vaan, että kattovalot vex niin ei oo epäselvää!! Tähän totesin, jotta NYT jos poistaa työ/koriste(katto)valot, niin tarviihan niiden miettiä miksi lisäpitkistä on huomautus ja sitte valtion omaisuus pois autosta ja vähä maksua päälle...    Että kannattipa kirjoittaa selkeesti...  
Mutta uuden lain kanssa ei näköjään muuta ongelmaa kuin tuo lukumäärä...
|
mul o mitsun katolla neljä lisävaloa parkeilla sekä katto piukassa työvaloja, ei kertaakaan ole pysäytetty...
__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86
"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"
The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
|