Viestiketju: Murroksen nuorrutus
Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 13.04.2014, 11:39
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Pelkästään Pohjois- Amerikassa lasketaan olevan yli 30 miljoonaa offroadharrastajaa, siihen muu maailma päälle. Ei se nyt ihan marginaaliharrastus sentään ole, ja toisaalta noita vahvoja murroksia tarvitaan ihan oikeissakin töissä ympäri maailman

Toki verrattuna niihin määriin mitä on tavallisia autoja niin luvut on pieniä, mutta kyllä nuo valmistajat sentään rahaa tienaa sillä mitä tekee, eihän ne muuten offihommiin noita cromovetareita yms. tekisi. Mielenkiintoinen sinänsä tämä topikki. Oma järkeni sanoisi, että vakionopeusnivelellä malja, kuulat yms. siihen liittyvä saisi olla aika kovaa tavaraa, mutta vetari sitten cromoa joka joustaa ja kestää, ja samalla pehmentää nivelelle tulevaa iskua. Ristikollisissa cromovetareissa taas ei mielestäni haittaa jos myös korvat on kohtuu sitkeää/ joustavaa, ne kun joutuu ottamaan rasitusta vastaan aivan eri tavalla kuin vakionopeusnivel. Ristikkovetarissa oltava aika ehdottomasti kunnon lukkorenkaat, eikä ne avuttomat C- klipsit mitkä irtoaa milloin mistäkin syystä.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten