Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Palex
Toivottavasti aiheuttaa enemmän turhautumista myyjille tämmöinen, kuin että vastaisi ja sanoisi suoraan ettei kiinnosta. 
|
Tämäkin on ikävää mutta totta. Työtäänhän ne vain tekevät, ja niiden päälliköt painostavat tekemään tulosta ja tuputtamaan kahta kauheammin.
Mutta jos myyjä ei ymmärrä/kuuntele kun sanoo että ei kiinnosta, niin ei voi mitään, sitten minäkään en ymmärrä että ne vaan tekee työtään.
Erityisen typerää minusta on tämä, että olen yrityksen X asiakas, ja yrittävät myydä koko ajan jotain lisäpalveluita, vaikka olen sanonut että olen ihan tyytyväinen nykyisiin eikä ole tarvetta päivittää. Varsinkaan kalliimpiin ja huonompiin sopimuksiin mitä tarjoavat. Kun sanoo että "en tarvitse mitään lisää, nämä riittää, jos tuputus ei lopu niin samat palvelut löytyvät kyllä muiltakin tarjoajilta", niin soittelu loppuu vähäksi aikaa, mutta sitten se taas jatkuu kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ja tuo markkinointikieltohan ei päde, jos olet jo k.o. yrityksen asiakas...