Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma
Niin. Se erottimessa oleva anturi on erillisessä muovisessa kierrekannessa kiinni. Kannattaisi tuon anturin toimia ihan siksikin ettei vesi hiihdä pumppuun.
Volvon merikoneessa erotin oli joka vuosi tyhjennettävä vedestä. Tämä johtui polttoainetankin huohotuksesta, joka sijaitsi paatin ulkopuolella kyljessä. Vettähän sinne meni tietenkin. Toinen paikka oli tankkausaukko kävelytasanteella.
Voipi siis olla, että maakoneissa ei vesi ole niinkään ongelma, mutta varma on varmaa.
|
itsellä oli myös kyseinen ongelma joka ilmaantui useasti pakkas kelillä naftan jäätymisenä, ongelmana oli juuri tuo suotimen jäätyminen joka johtu huonosta tankinkorkista joka imas sisäänsä aina vettä märälläkelillä,