Viestiketju
:
Mitä korjasit tänään? 2014
Näytä yksittäinen viesti
#
7
07.04.2014, 22:43
-Jarkko-
Veteraani+++
Rekisteröitynyt: 26.09.08
Sijainti: Ruokolahti
Viestit: 2.269
Japsipakun tankin paikkaus meneillään puikkokoneella...
On sellaista leikkipaskaa tuo aines että vakavasti harkitaan migin käyttöönottoa
OLI pari pientä huokosta ja nyt on yksi ISO reikä vaikka vartti on jo "paikattu"
-Jarkko-
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: -Jarkko-
Etsi kaikki -Jarkko-:n viestit