Kyllähän siitä voi hyvän ajettavan tehdä, kaikki on kiinni siitä miten toteutetaan. Aika lailla kivikkoon ajettaviksi monet jenkkiläisten korotussatsit on suunniteltu, joten joustovaroja yleensä on. Tosin ne halvimmat sarjat kannattaa yleensä jättää suosiolla väliin, joko puuttuu osia tai on vain huonosti suunniteltuja.
Jos itse tekee, niin miksipä ei. Jonkun pitäisi ostaa satsi että saa paperit tukivarsille, voihan sitä sen jälkeen leimauttaa sitten niillä papruilla kun tekee samannäköiset varret (matskut vain äkkiä maksaa, jos haluaa oikeasti toimivan ja joustavan alustan missä on flex jointit, säädettävät varret yms..). Kaikkea ei tartte leimalla tietenkään kertoa, mutta siitä ei oikein mihinkään pääse että vietereissä täytyy tuon ikäiseen olla ne TÜV- hyväksynnät, ja se konttoreillakin aika hyvin tiedetään.
Tässä vaikka esimerkkiä millaisen tuollaisesta WJ:stä voisi rakentaa ihan "bolt-on" osilla, olisihan se mukava Suomessakin näitä nähdä
http://www.jeepforum.com/forum/f197/...le-wj-1125665/