Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 07.04.2014, 19:22
VW Taro:n Avatar
VW Taro VW Taro ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 29.09.09
Sijainti: Sastamala "Äetsä"
Viestit: 784
Perusasetus

Joo sammalta piisaa kyllä rutkasti oli jonku lehtipuun alla seissy. Joka nurkassa yks lehti juu. Joustaa muuten aikas hyvin. Hienosti se tuli 30 km Taron perässä puomilla hinaten. Ja sisälmys oli tuossa kunnossa eli ei penkkiä. Vararenkaan päällä tuli istuttua koko matka Hartiat tuli kipeeks ku ei päässy noijaan mihinkä


Viimeksi muokannut VW Taro : 07.04.2014 19:24
Vastaa lainaten