Viestiketju: jeep wj 6.5''korotus
Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 07.04.2014, 17:41
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.448
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hojo85 Näytä viesti
http://www.ironrockoffroad.com/Merch..._Code=IR-W6CPK

mää meinasin tällästä sarjaa joss tulis tukivarret mukana ja ei toi kovin pahan hintanen ole euroissa ja jos useampi tilais niin sais postit varmaan halvemmalla
No ei ainakaan Ironrockoffroadin sarjaa. Tuo etupään tukivarsiviritelmä on vähintäänkin paska. Ylipäätään ongelma lähes kaikissa pitkissä tukivarsissa on se, että ne on radius arm tyyliset (eli siis vastaava kuin jakarit Toyotoissa yms.), eikä enää nelilinkki -> ajettavuus ja alustan käytös huononee. Jos kaipaa parannusta, niin ostaa vaikka JK:n etutukivarret mitkä on n.15cm pidemmät kuin alkuperäiset, tekee niille korinpuoleiset kiinnikkeet ja kovaa ajoa. Takana sitten vaikka joku paketti missä on neljä pitkää tukivartta.

Ja mihin helvettiin tarvitsee 6.5" korotettua alustaa, ja millä sen leimaa? Ensinnäkin korotusta on liikaa Suomen lainsäädäntöön nähden, ja toisekseen WJ:hin tarvitsee TÜV- hyväksytyt vieterit. Niitä ei ole monia, ja pisimmätkin taitaa olla 100mm korottavia. Tuo 75-100mm muutenkin on ihan riittäävästi, loppu tila tehdään peltiä leikkaamaalla ja liimaamalla. Miksi tehdä autosta kiikkerä paska, kun sen voi pitää maltillisemmalla korotuksella paljon parempana ajaa, alustan paremmin toimivana, ja metsässä käytännössä ihan yhtä pätevänä etenemään..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten