Näytä yksittäinen viesti
  #12  
Vanha 07.04.2014, 13:45
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 802
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arpe Näytä viesti
Pääakselilla ei vitosella ole juurikaan kuormitusta,koska voima menee kytkinakselilta sivuakselille,sivuakselia laatikon pyrstöön ja sieltä vitosen rattaitten kautta ulos.
Eli vika vois sijoittua pääakselin laakerointiin?
tätä itsekkin veikkaan, omassa havaittavissa myös pieni krohina kyllä, ja kytkimen kun vaihdoin niin akselissa oli sivuttais väljyyttä itsellä, eli laakerointi
__________________
Lj70
Vastaa lainaten