Näytä yksittäinen viesti
  #366  
Vanha 07.04.2014, 07:24
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Sähkösetkin tai siis takavalojen osalta aikalailla korjailtu ja johdotuksia siistitty HJ:n osalta. Ei voi tajuta millään kaikkia siinä olleita kytkentöjä Siis auton omat johdot ok ja ehjiä, mutta silti vedetty jotain todella fiksuja uusia johtoja ja hyppyjohta....ei mitää järkee! Takavalojen johtoja katkottu ja hypitty pistokkeen ohi miten sattuu....noh onneks oli nurkissa ehjät takavalot, niin ei niiden johtoja tarvinu enää korjailla. Mätähommiakin tuntuu löytyvän kokoajan lisää, mitä enempi ehtii autoa katselee ja ronkkiin ja peseen.....miten hemmetissä toi onki saatu leimattua tammi-helmikuulla


No mutta tän hetkiseen "ongelmaan" Kytkin yhden jännitteen alentimen vetokoukkua varten. Semmoinen punainen pitkä pyry-tuote alennin, mitä näissä on ollukkin. Koetinkynällä kokeillen 4 kanavaa viidestä toimii jännitteen alentimessa, joten ns. jatkuvan virran kanava oli pimee, mutta enhä mä sitä muutenkaa tarvii, joten kiinni autoon. MUTTA sitten kun kuormaa lisää, eli esim 2x21w polttimoa, niin pari kanavaa "kyykkää", eli ei tulekkaan tarpeeks virtaa läpi.... koetinkynällä, eli pienellä kuormalla pelaa, mutta isommalla ei!!

Mulla on nyt kaikkiaan 3 noita pyry-tuotteen punaisia hamsteroituna (2 liitin versioo ja 1 rima kytkennällä), niin mikäs osa niistä niinku yleensä sippaa??? Eli ajatuksenahan olis yhdistellä niistä alentemista osia keskenään, mutta kun tuo sähkökomponenttien kanssa pulaaminen ei ole kovin tuttua ja vahvinta alaa, nii aattelin jospa joku osais neuvoa, että mistä kannattaa edes alkaa vikaa metsästään?????

Nimimerkillä: Kadonneiden vetokoukun sähköjen jäljillä



Ja kuva eiliseltä ennen pesua.
Vastaa lainaten