Hittolainen. Lavalle olisi kyllä käyttöä. Mihin ajoneuvoluokkaan dumpperit kuluu, kun niitä liikennteessä ainakin takavuosina näkyi. No voiko maastokuorma-autoon sitten laittaa puskulevyä, niin että se on edelleen tieliikennekelpoinen.
Tämä seuraava lista hieman hämmästyttää:GAZ-66-B2-4×4/3300 -mallille tehtiin tyyppikatsastus vuonna*1986. Auton todettiin täyttävän voimassa olleet määräykset seuraavin poikkeuksin: käyttöjarru, moottorin äänenvoimakkuus, pakoputki, taustapeilit, ohjaamon sivu- ja takalasit, takavalojen ja heijastimien sijoitus sekä ohjaamon katolla olleet keltaiset valot olivat määräysten vastaisia. Lisäksi puuttui selvitykset nopeusmittarin tarkkuudesta ja verhoilussa käytettyjen materiaalien paloturvallisuudesta. Autosta puuttuivat ajovalojen pesulaite, luvattoman käytön estävä lukkolaite, ajopiirturi, takapuskuri ja runkoon meistetty valmistusnumero. Roiskesuojat ja läpät katsottiin puutteellisiksi. Etuakselin päiden ulkonemia ja kojelaudan reunaa pidettiin turvallisuutta vaarantavina
Jos käyttöönotto on 1987 niin joudunko päivittämään kaikki kohdat, joista kalleimpana piirturi. Vai koskeeko nämä vain normaalia kuorma-autoa. Kevyt kuorma-autoissahan vaaditaan nopeudenrajoitin muistaakseni 2003 vuosimallista eteenpäin. Miten muut kohdat.
|