Mie sain sentään vaihettua jo kytkimen, kun vietin päivän tallissa.
Jännä, entinen oli aisinin levy ja asetelma, levyssä pintaa kuin uudessa, asetelmassa hyvin näky vielä sorviurat ja kaikki, mut kun lipsu vaan. Nyt paikoilleen meni valeon asetelma ja levy, levyssä näytti olevan paljon pieniä muoviosia, jotka vois tarttua kurkkuun.
Kytkipoljin muuttu paljon kevyemmäksi polkea, mut ainakin toistaiseksi ketkin pitää täyskaasukiihdytyksissä.
Liekkö venakopan välistä vuotaneella öljyllä mitään tekemistä tuon kytkimen lipsumisen kanssa?
Kytkimen vaihtoa helpotti myös se, et edellisessä remontissa oli jääny joltain asentamatta kaksi ylintä vaihelaatikon kiinnityspulttia.
Joskohan sitä sitten ens viikonloppuna sais hitsailtua takarunkoa uuteen kuosiin, nii vois varovasti koittaa tyrkyttää leimalle ennen pääsiäistä...
Kuusipäiväinen työviikko vähä rajottaa noita "omia remontteja"
|