Näytä yksittäinen viesti
Vanha 05.04.2014, 22:03
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vartiainen Näytä viesti
Ei ole vastoin ohjeita vaan ohjeiden mukaisesti.
Phyi... tuo ei ole Webasto?

Mutta kun asiaa tarkemmin muistelen, niin en muista oliko suoraa kielletty Webastossa.... mutta ainakin suositus oli tuolle "tankkiottimelle"

Siis minullakin on tuon kuvan näköinen lämmitin tuossa "wararenkaassa" (ford fokus 1.8 tdic) ihan tehdasasenteisena (?) ja ei toimi... eikä ole toiminut pitkään aikaan. En tiedä, että onko jostain syystä, minun tutuille/taannoin jopa asiakkaille, sattuneet kaikki eberin ongelmakappaleet? Mutta faktaa on, ettei edes Webasto, kuten ei muutkaan dsl lämmittimet, kestä sitä että niitä sytytetään/sammutetaan jatkuvasti.
Ja jos vielä tuosta minun Wararenkaan eberistä; En viitsinyt edes avata kytkin rempan aikana (silloin kun mm. kone oli "pitkittäin", pakoputki ja vaihteisto irti, niin olisi mahtunut purkamaan) mutta kun on ns. lisälämmitin, ja ilman höyrystyshuovan vaihtoa yksikään ei ole toiminut kuukautta, niin päätin jättää väliin! ja varsinkin kun tuonne akun alle /pyöräkoteloon varmaan sopii kohtuu vaivalla juurikin tuo Webaston termotop C....
p.s miten on mahdollista, että esim. noista 10v vanhoista pyydetään aivan käsittämättömiä hintoja? ja uudet maksaa/maksoi vuosi sitten enemmän ebay:ssä, kuin tuo oman n. 10v sitten paikallisessa varaosaliikkeessä?

p.s.s Kaveria lainaten: Elämä Webaston kanssa on tylsää... Siis kun lämppäri on päällä, niin tietää mitä on autolla odottamassa. (muutamassa edellisessä autossa oli tuo toinen suuri, ja ihmetteli tuota minun luottamusta webastoon...)
Vastaa lainaten