Viestiketju: Litkut
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 02.11.2004, 17:49
HKr.vette HKr.vette ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 03.10.04
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Kun tämä "myyjän-retale" tulee sillä vetten raadolla töihin, niin en suosittele nyky cdi-vehkeisiin mitään lisäaineita, eikä varmaan suosittele kukaan muukaan, ovat nuo pumppusuutin vehkeet pirun tarkkoja kaikesta "ylimääräisestä"!

MikkoM
--------
-Jos en ihan väärin muista, niin taitaapi Mb:n merkkihuollossa olla ihan tehtaan ohje Fortén käytöstä, kuuluikohan se peräti johonkin kausihuoltoon.
-Jokatapauksessa ainakin täällä VEHO:n varaosatiski taitaapi olla ainoa paikka mistä sitä saa?

Mutta toki koskaan ei ole liian varovainen, -eli en missään nimessä suosittele sitä kenellekkään ennenkuin on tutustunut ajoneuvovalmistajan ohjeisiin!

Itse olen käyttänyt sitä kahteen mersuun joista ensimmäinen oli nimenomaan E 220CDI -00. (toinen VITO 110TD -98) Siinä CDI:ssä sen vaikutuksen (suuttimien puhdistumisen?) huomasi parhaiten, -auton hieman "epätasaiseksi" muuttunut tyhjäkäynti tasaantui ja jotenkin pikkukierrosten toiminta parani.
-Kumpaakaan minulla ei enää ole, mutta kyllä ne näkyy liikkuvan edelleen..?

Vetteen ostin varaosaliikkeestä sen STP:n kun se osas niin hyvän myyntipuheen pitää ja ei siitä nyt ainakaan haittaa ole ollut...

Ja ps. Anteeksi, ei ollut tarkoitus haukkua varaosamyyjiä yleisellä tasolla, vaan herättää ihmisiä olemaan valppaana sen lisäaineen ostossa.. (provosoiduin ehkä hiukan? :-)

Edited by - HKr.vette on 03/11/2004 14:31:31
Vastaa lainaten