Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 05.04.2014, 12:06
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 794
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Katsoppa minun profiilista HDJ-80 vastaavia (toki hdj-80 alunperin aina jatkuva neliveto)
siis kaikki nuo kiinninapanneet/palaneet on juurikin rasvaurilla olevia tarvikeholkkeja. ja tuolla pahimmalla on kilometrejä takana monta tuhatta, toki samassa "Kirskahduksen/krääkäsyn" etsinnässä meni metrilleen yhtäpaljon ajettu tarvikevetonivel ja muutama 100 tkm ajettu alkuperäinen vetoakseli.... ja stefa, ja...

On tullut (sattuneesta syystä) katseltua noita holkkeja, ja en osaa kertoa, miten uudet holkit erotetaan; siis alkuperäinen vs. tarvike (ja kaikki tarvikkeet ei välttämättä ole huonoja) Mutta minulle tuo venäläinen ruletti riittää, ja nimenomaan hdj-80 kohdalta.

Ainakaan jatkuvaan nelivetoon minä en pistä yhtään tarvike puslaa/helaa, sen verran työlästä/kallista säästää muutaman kymppi

P.S Jos katsot noita kuvia tarkkaa, niin materiaali vääntyessään nayttää rakeiselta /lehteilevän ja noista kiinnileikanneista pinnoista minä tulkitsen materiaalin olevan epäkuranttia...

Siis jos joku vaihtaa varmasti alkuperäiset holkit pois, niin kuvia!
no ei omassa nyt ihan noin särki ollut, aika huomattavasti näköjään kerännyt lämpöä kun tuolleen ruvennu ryppyyntymään, omassa oli ihan sileä tuo holkki mutta holkin sisusta oli ruvennut sinertämään jo hieman, nyt on rasvauralliset hieman saman näköiset ellei samat mitkä tuossa sulla kuvissa oli, tosin nämä on 4x4 partsista tilattu että tarvikettahan nekin on mutta luulisi että kestää ainakin omassa ajossa, kun ei tuolla metsässä tule kauheasti rymyttyä edes. nuo holkit ja kääntöpään laakerit kun vaihto niin muuttu ajettavuus aika lailla eri autoksi. viellä pitäs tuo vetely saada kuriin, tosin et on -44 ja rengastus 35¨
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b
Vastaa lainaten