lisäsin ilmanputsarin lähtöön vielä moottorin huohotuksen ha kompuran ilman oton.
ahtopainekello ja tatsunista lainattu etulukon katkaisia merkkivaloineen...
ompakumma jos etulukko hieman vuotaa, kun juotos on tätä tasoa. oli saanu holkkikin lämpöä juotoksen takia ja kutistunut.
hion 600 vesihiomapaperilla holkin ja hain etrasta uudet o-renkaat niin alko kiinanarbbikin pitämään ilmat sisällä, ainakin talliolosuhteissa

edit. pitää ilmat myös ensimmäisen testiajon jälkeen
Eilinen ilta tapeltiin jarruja tohon ryskään jussukan kans ja saatiin illasta jo nekin löytymään. noi on kyllä ihan paskat noi tojotan 4-mäntäset etusatulat, aina yli puolet männistä jumissa. pajeron takajarrut piti heti ongelmitta.
mädät jarrukilvet nakkasin lepikkoon ja tein uudet jarruletkun telineet yhden satulan pultin alle.
tänään olis etupuskurin/vinssipedin valmistusta ja takalokarit pitäs kehittää.
alkas olla kiire dynoon ja leimalle kun venäjällä pitäs olla jo 16.4...