Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 02.11.2004, 16:54
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

[quote]
-aina oppii uutta eli rovereissa loota samaa pakettia.
mutta onko rangen(3.5l) ja lantin (2.25d) laatikon<->kone kiinnitys samanlainen eli käykö sama adabteri jos hamuaa MB300 keulalle?
-onko jollain paperia series lantikan 3.5l koneesta, kun ei saa 2.25 suurentaa kuin n.2.8
-jos siis 33 ja leveys on yhä mystinen eli saako esim. 7.50-16 ->33-12.5-15 tai 16
mites jos laittaa kylmästi reilusti levittävät vanteet(laakerit koville) niin
eikös sitten käänny edes sen kun vakiokin.
-juu ohjaustehostin on tulossa ja sekin on vielä mietinnässä eli miten?


- ei kaikissa mutta nuissa vanhoissa kyllä samaa huttua
- 8 kone erilainen - ei käy
- saahan siihen laittaa 3.5 + 20% eli 4.2 litres... eli suurin vastaava ALKUP + 20%
- laita kapeet ja korkeet sim 32"9.5 tai 33"9.5 tai 34"10.5 niin säästyt monelta vaivalta, akselit säästyy, voima ei lopu, mahtuu loksuihin jne
- tehostin V8 on helppo, rankun käy bolt on mutta vanhempiin esim offroadpaja.fi kautta löytyy uutta - ei kokemusta mutta soita Antille ja kysy
- defen levikkeet lienee turhat niinkauan kun pelaat vakioakseleilla, defessä raideleveys isompi, kammo kumit saat lykätä 109 jotta "tarviit" levikkeitä
- rankun laatikon välitykset on sitten huomattavasti tiheämmät kuin serieksen joten jos sitä laippaa vielä pohdit niin otapa huomioon

ja lopuks ei millään pahalla mutta sarjalaiset ja defe on aivan eri maailmasta - kun on molemmat niin vertailu on helppoa eikä kummastakaan kannata tehdä toista...

-pee-

ei se satu...

Edited by - pee on 02/11/2004 17:05:16

Vastaa lainaten