No tarjoa neljää tonnia ja nikottelun määrästä riippuen pikkasen lisää..
Mitä tässä nyt on kerinnyt kuulostella noita poikivia tai tarkkailtavia paikkoja, niin toi laturin vaihto on hyvä homma eli jos siitä loppuu hiilet..polttaa diodisillan..tosin korjaus ei montaa kymppiä maksa.
jakohihnojen vaihto on semmonen tunnin homma (turboton 2.5) ja siihen kampuran pulttiin kannattaa tehdä ulosvedin,on siis todella tiukassa jollain monjällä akselin päällä kiinni.
Etupäässä on ainakin tossa -88 nelivetosessa vääntösauvajousitus eli ne on sauvan takapäästä kiristettävissä jonkin verran (sauvan etupään kiinnitystä en ole vielä purkanut eli saattaa olla mahdollista että niitä voi booreissaan kääntää jos/kun löystyvät, en tiedä onko totta).
Etupään iskarit on ihan lyhkäset tumpit pyöräntukihässäkän yhteydessä, joten ehkä kaasuiskareilla saa jotain korotusta aikaiseksi.
Kyllä se työkaluna pärjää ja maltilla menee metsässäkin jonkin verran kun kattoo noi ristiriipuntapaikat tarkkaan.
Mistäs päin olet..jos nyt kaupat tulee, niin mulla on halvalla jotain katsastuskelposia renkaita ylimääräisenä, kuustoistasia vanteilla ja viistoistasia ilman vanteita.
|