Näytä yksittäinen viesti
  #28  
Vanha 04.04.2014, 18:30
helmapelti:n Avatar
helmapelti helmapelti ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Tampere
Viestit: 1.195
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 88 Näytä viesti
Jos laatikon kuori on tarpeeks paksu niin halkeaman molemmin puolin naputtelee pistepuikolla vieriviereen pisteitä niin lakkaa vuotamasta. Ei tarvii varmaan muuta jos ei oo painetta takana. Auttaa hitsaamisessakin jos on öljy takana. Sulkee poreen ensin ettei ölppää valu kokoajan ja hitsiä perään. Toimii ainakin hytikka sylinterin päätyihin.
Kuullostaa hyvältä, öljyt pois, naputtelee railon, karhentaa, puhdistaa ja liimaa jollain. Sit tietty auto myyntiin..
Liimaisin varmaan jollain elastisella jos se roppu vääntää rakoa auki.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig,
after a couple of hours you realize the pig likes it.
Vastaa lainaten