Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari
oikeasti se aluvaluosan riittävän puhtaaksi hitsaamista varten saaminen on todellä kovan työn takana jakista purkamatta, se saattaa jäädä aina johki huokoseen öljyä ja sitte vuotaa siitä hitsauksen jälkeenkin, tosin puikko antaa enemmän anteeksi noita kun tig...

audien aluöljypohjia on kylän kölvit onnistuneesti paikkailleet kemiallisen metallin sijaan tuolla plastic paddingin (ja vastaavilla nimekkämmilä) vuodonkorjaus töhnillä, hyvin kun cleanerillä putsaa ja heti täyttää niin on pitänyt jopa peukalon pään kokoisen irroneen palasen vuosia vag moottorin pohjassa, on vaan tosi vähä työaikaa ton kanssa mutta hyvät esityöt niin näkyy pelaavan, samaisella korjattiin kirvesmatkojen kytkintehostimen haljennut venttiilikin "tilapäisesti" että matka pääsi jatkumaan ja samalla tilapäisellä se auto tiemmä vieläkin...
|
Aluöljypohjia armottoman putsauksen jälkeen on tuollaisella korjattu, ja toimii. Öljypohjaan pitää joskus paikallaan korjatessa sipaista silikoonia halkeamaan että loppuu öljyn valuminen, sen jälkeen Bräkleen ja Kemisk Metall...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!
Timo Rautiainen & Neljäs sektori
|