Viestiketju: Kiinanpasta tabletit
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 02.04.2014, 17:05
Tuomo Tuomo ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 03.04.08
Sijainti: Lahti, Finland.
Perusasetus

Mä ostin Samsungin 7" 3G tabletin kuukausi sitten lähinnä autoon navigaattoriksi ja meinasin että vois työhommiakin hoitaa helpommin reissussa ettei tarttis aina läppäriä mukaan. Siinä hommassa toimii ok, ainoo vaan että ainakin toi googlen navigointi "tilttaa" säännöllisesti ja siihen ei mikään muu painaa virtanäppylää sen 10sek että tekee jonkun pakotetun sammutuksen. Tåytyy vissiin ostaa joku parempi navigointiohjelma. Voi tietty olla ihan softavika, mutta ainakaan tää puhelimen (Samsung S4 active) ei oo ikinä tollalailla sekoillu.

Mutta eniten vituttaa tohon pikkutabletin hitaus! Taitaa olla melkosen onneton tekniikka verrattuna tohon isompaan 10.1" 4g samsungiin. Pikkutabilla esim. Iltasanomien lukeminen on yhtä odottelua, ensin lataillaan tekstiä, sitten kuvia. Sen jälkeen odotellaan että tekee jonkun tarkennuksen kun kaikkiteksti ja kuvat on yhtä pikselimössöä. Oon kokeillu eri selaimia, jokaisella sama homma. Ei tossa isommassa oo mitäån tollasia ongelmia, ja jonkunverran oon käyttäny sitåkin navigointiin. Eikä oo nettiyhteydestä kiinni, sama vika oli sitten wifillä tai mobiilidata käytössä. Kaippa totakin joku asiasta perillä oleva osais parantaa, omat kyvyt ja kiinnostus nolla. Olin vissiin kaljalla tai naisissa kun nörttitaitoja jaettiin...
Vastaa lainaten