Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Slarbersson
Se tuli mieleen. Voiko johtua esim. Liian vähästä vaihdelaatikon öljynmäärästä? Keskusteleeko laatikko ecu:n kans?
|
Ei se ecu tiedä laatikon öljymäärää. Mutta APPS:n kalibrointia vois kokeilla. Akkukaapelit irti puoleks tuntia, kaapelit kiinni virta päälle ja sitten hitaasti kaasupedaali pohjaan ja ylös, virta pois. Tämä tehdään kolmesti, sitten on kalibrointi valmis. Tuon ohjeen löysin haulla 'Dodge APPS calibration', itsehän luotan drive by cable-versioon
Laatikkohan keskustelee ecun kanssa, eli PCM:n, joka löytyy rintapellistä repsikan puolelta ilmanputsarin takaa. Toinen ecu, ECM, taas ohjaa VP44-jakajapumppua. Ainooa mistä laatikon öljytason tietää, on mittatikku.