Tankki on täynnä, pitihän se vaihettu tankki testata vaihdon jälkeen (ei tietenkään ennen

)
Tankkiinhan tulee käsittääkseni noin normaalisti alipaine kun pumppu imee pensaa koneeseen. Sitten tämän EVAPin kautta alipainetta tasoitetaan tuon auki olevan yhteen kautta, ja toisaalta tankista höyrystynyt ja aktiivihiiliin jäänyt pensa syötetään/imetään EVAP-venttiilin ja imusarjan kautta koneeseen..? Mutta miten säiliöön tulee niin paljon bensaa että tulvii yli? Vai olenko käsittänyt EVAPin toiminnan väärin?
Vaihelaatikkohan tuossa toisessa pirssissä on jouten, tiiä sitten onko äänetön vai ei kun ajettua ei ole vielä tullut. Katolleen ajon seurauksena oli tainnut kytkinnesteet mennä väärään paikkaan kun ei nyt irrota ollenkaan.. Jossakin vaiheessa kyllä tarkotus sen verta elvyttää että saa voimansiirron testattua.
/Niin se oli tosiaanki paluuletku ja huohotusletku väärinpäin tuossa/